SPOD PĘDZLA ŁUKASZA BIER | LUKASZMAKEUP.PL

makijaż dla blogerki | Łukasz Bier Laura Witkowska

Dzisiejszy post jest czymś innym niż to, co do tej pory pojawiało się na blogu. To właściwie pierwszy post przedstawiający makijaż i pierwszy, w którym, tak na dobrą sprawę, możecie zobaczyć jak wyglądam. Jestem świadoma, że mimo tego, że jestem całkiem aktywna w social mediach, większość z Was może mnie kojarzyć jedynie ze zdjęcia z prawej kolumny bloga :) Powoli chciałabym przestać być anonimową autorką bloga kosmetycznego, a zacząć pokazywać więcej siebie i budować z Wami, moimi czytelnikami, więź. Dzisiaj będziecie mogli zobaczyć moje inne oblicze: barwne, wyraziste i ultradziewczęce, co jest zasługą pędzla Łukasza Bier. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to, co zobaczycie!

makijaż dla blogerki | Łukasz Bier Laura Witkowska

Łukasz Bier od kilku lat prowadzi bloga o tematyce beauty z akcentami lifestyle'owymi lukaszmakeup.pl, który jest Wam zresztą pewnie doskonale znany (a już na pewno blogosferze!). Blogowanie to jednak nie jedyne zajęcie Łukasza - jest również wizażystą, co przyznacie, że idealnie się dopełnia :)

makijaż dla blogerki | Łukasz Bier Laura Witkowska

Jak wspominałam, makijaż, jaki widzicie na zdjęciach, jest efektem pracy Łukasza. Sesja powstała na potrzeby wpisu na jego bloga, gdzie możecie zobaczyć tutorial tego makijażu i zobaczyć jak powstawał - krok po kroku. Jeśli ktoś chciałby odtworzyć ten look to klik tutaj jest obowiązkowy :) Łukasz zajął się wszystkim, jak mówią, od A do Z. Zaczęliśmy od dobrania odpowiedniej stylizacji i przeszliśmy do malowania. Przyznam, że był to pierwszy raz, kiedy oddałam się w czyjeś ręce (trafniej: pędzle) w kwestii makijażu. Czułam się jednak bardzo komfortowo - śledzę prace Łukasza już jakiś czas i za każdym razem jestem pod wrażeniem! Miałam okazję przekonać się na własnej skórze (i to dosłownie!), jak wygląda jego praca i sama czegoś się nauczyć :)

makijaż dla blogerki | Łukasz Bier Laura Witkowska

Zdjęć nieco się obawiałam - nie mam żadnego doświadczenia z modelingiem, tym bardziej z sesjami typu beauty, więc nie mialam bladego pojęcia, jak pozować, by makijaż prezentował się jak najlepiej. Łukasz okazał się w tej sytuacji bardzo pomocny: doradzał jak się ustawić, broda wyżej-niżej, dłoń przy szyji, przerzuć włosy. Mogłam też podpatrzeć, jakim oświetleniem wspomaga się Łukasz podczas robienia zdjęć. Sama musiałabym zacząć inwestować w taki sprzęt, więc kilka wskazówek odnośnie tego tematu również otrzymałam :) 

makijaż dla blogerki | Łukasz Bier Laura Witkowska

Bardzo się cieszę, że jako blogerka mogłam stworzyć coś ciekawego z innym blogerem. Taka współpraca daje pozytywnego kopa do działania i mnóstwo satysfakcji! Warto było spróbować czegoś nowego i stanąć po drugiej stronie aparatu - jestem bardzo zadowolona z efektów naszej wspólnej pracy! Dajcie koniecznie znać, co myślicie o makijażu i sesji, a także nie zapomnijcie odwiedzić Łukasza :) Przypominam, że tam znajdziecie instrukcję, jak wykonać ten wiosenny i dziewczęcy makijaż!

25 komentarzy:

  1. Cieszę się, że miałem tak piękną i dzielną modelkę :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, że tak świetnego wizażystę i fotografa! :)

      Usuń
  2. Łukasz robi przepiękne zdjęcia!:)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz, makijaz bardzo Ci pasuje i podkreśla Twoją urodę :) Pozdrawiam.
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, dopracowany w każdym szczególe, zdjęcia równie piękne co modelka :) zazdroszczę przygody z pedałami Łukasza !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prześliczna, świetne zdjęcia, a ten makijaż idealnie do Ciebie pasuje :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia! Widać, że profesjonalny fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny makijaż!♥ Masz przepiekne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prześliczna!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, idealnie podkreśla kolor Twoich oczu :)
    Ja póki co też jestem "anonimowa" na swoim blogu, ale nie wykluczam, że w przyszłości to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż na pięknej modelce 💗

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam makijaże Łukasza, a na Tobie wygląda przepięknie :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że makijaż tylko podkreślił Twoją wyjątkową urodę :) I bez niego jesteś piękna :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LAOLAMIKU , Blogger